achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 5 januari 2014

                 VINTAGEKALENDERTJE

  Hallo eerst en vooral wens ik iedereen een gezond ,gelukkig en inspiratie vol jaar toe
zodat ik weer van al jullie mooie creaties mag komen genieten
Ook wil ik Maartje en Ineke bedanken dat zij mijn blog willen volgen

                                  


Dit keer heb ik een vintagekalendertje gemaakt,kraft papier en pion papier gebruikt ,touw,kant,steentjes
verschillende malletjes gebruikt  van marianne desgin en joy flosje heb ik zelf gemaakt met witte katoen
Roosjes plaatje komt van internet



Sorry foto is niet zo goed van kwaliteit ,zo ik wens jullie een hele fijne zondag verder 
tot de volgende keer

                           Lieve groetjes Martine           





                       


1 opmerking:

  1. Hoi Martine,
    Van jou heb ik ook zo'n schitterend kalendertje ontvangen, heel erg mooi en heel lief..Wens je een gelukkig, gezond én creatief 2014, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...