achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 8 maart 2017

Nieuwe challenge Scr@p-cards # 94

Lieve blogvriendinnen een hele fijne Woensdagnamiddag
Het is Vandaag alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Scr@p-cards
Met als thema deze keer maak een verjaarsdagkaart met een strik erop 
Hier dan mijn voorbeeldkaartje


Mijn teammaatjes en onze gast DT hebben ook hele mooie kaartjes gemaakt
Ook is er deze keer ook weer een hele mooie prijs te winnen
Die geschonken wordt deze sponser 


Ga zeker eens kijken op ons challengeblog zeker de moeite waard !!
Om mee te doen met onze nieuwe challenge


De basis van mijn kaartje is gemaakt met de Go Kreate # 7
Swirl Magnolia doohickeys
Scrapiniec chipboard
Foto internet
Houten hartjes bewerkt met gesso en stickels
Houten vlinders
Ronde stansmal en tekststempel
Ribbelkarton Joy
Papier is van Lemon craft Gossamer blue
Seambindinglint , kant 
Bloemen en flower sterm 
Parelsteen en strassteentjes

Lieve blogdinnetjes heel fijn dat je langs kwam op mijn blog
En ook voor jullie fijne reactie die je telkens  nalaat
Kom zeker ook eens langs bij jullie !
Verder nog een fijne aangename namiddag
Tot binnenkort



13 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met mooie bloemen en die mooie ronde mal? rechtsboven.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart zo mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige strik op een hele mooie kaart!
    ook je toef is super, mooi plaatje en leuk afgewerkt met de hartjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Martine.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die nostalgische plaatjes doen het zo goed op een kaart.
    Mooi dat het blauw van de jurk weer terugkomt in de rand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. En wat een lief plaatje. De materialen en kleuren zijn heel mooi
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Martine en wat een mooie strik.Lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martine, wat een prachtig voorbeeld laat je zien hier. De vorm is super. Ik zag de mooie voorbeelden op het blog en met het slechte weer van gisteren kon ik heerlijk in mijn knutselkamer aan de slag. En ik heb een heel mooi kaartje gemaakt... Duurt nog even voor je hem ziet, maar ik denk dat het wel jouw smaak is...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Martine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Martine !
    Heel mooie accentjes mooie strik en plaatje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo ontzettend mooi Martine!! De stijl is zo prachtig van jou. Ben er helemaal dolop!
    Gr Anita Een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje weer Martine, leuk plaatje en prachtige malletjes allemaal. De hartjes vind ik ook heel erg leuk staan ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...