achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

vrijdag 3 maart 2017

Verjaardag kleindochter Ilana

Hallo allemaal een hele fijne avond bloggertjes
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb 
Voor mijn lieve jarige kleindochter Ilana
Ook heb ik een knuffel gehaakt voor haar
Die kan je hier bekijken op mijn handwerkblogje



De Rechte kaart is gemaakt in witte cardstock 
Het papier komt uit een blok waar ik de naam ben van vergeten
De tekstkaartjes komen uit de joy blok la vie est belle 
Ribbelkarton Joy
Scrapiniec chipboard
Houten hartjes en plastieken hartje met tekst
Organzalint , touw, kant
Bloemen , flower sterm , meeldraadjes
Papieren doilly
Parelsteentjes en Diamond stickels
Foto komt van Nellie Snellen
Vlinderstans MD

Ik wens jullie nog een fijne en gezellige avond 
En ook een prettig weekend zal wel een natte worden 
Misschien lekker binnen blijven en een beetje knutselen ?
Dank dat je langs kwam en voor je fijne reactie
Tot een volgende keer misschien ?





16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Ilana! Je hebt voor haar een pracht kaart gemaakt.
    Prachtige details!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er veel werk van gemaakt. Het lijkt wel of het meisje zo uit het lijstje komt stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je voor haar gemaakt. Er staan zulke mooie details op om van te genieten....
    Groethes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje heb je maakt voor Ilana. Nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martine
    Wat een prachtige kaart heb je voor je kleindochter gemaakt, mooie mallen heb je gebruikt, het plaatje is er zo mooi bij.
    Ik denk dat Ilana er wel héél blij mee is, (mooie naam Ilana).
    Fijn weekend
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart voor je jarige kleindochter Martine ....an harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
    En wat heb je leuke creaties op je handwerkblogje staan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart voor je jarige kleindochter!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw, wat weer adembenemend mooi Martine en nog van harte Gefeliciteerd met je kleindochter! Ook de gehaakte knuffel is hartstikke mooi!
    Fijn weekend Martine,
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje het lijkt wel een schilderrij groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Martine. Vind de kleuren ook zo mooi, vooral dat warme rood. Ik heb net ook het popje bewonderd dat je gemaakt hebt. Daar is je kleindochter vast heel blij mee.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooie kaart voor je kleindochter Martine! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart voor je kleindochter, Martine.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je voor je kleindochter gemaakt. Met een leuk plaatje, mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je voor je jarige kleindochter gemaakt Martine. Het is een plaatje en er valt heel veel te bewonderen. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag en ik ga nog even naar je haakwerk kijken ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart voor je kleindochter Martine. Weer super de sup mooi gemaakt! Een plaatje! Genoten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart voor je kleindochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...