achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

vrijdag 24 maart 2017

Vintage kaartje

Hallo Lieve blogvriendinnen hele fijne vrijdag namiddag
Hier schijnt het zonnetje voluit maar wel een hele frisse wind
Vandaag laat ik een kaartje zien voor mijn jarig Teammaatje Irene



Basiskaart is gemaakt met de go kreate stansmal  frilly"2 ( 160022 )
Papier is van Lemon craft en first edition
Kant , roosjes , bloemen , flower sterm , kreukellint
Stansmal MD
Foto internet
Label internet
Papieren doily
Bronzen vlinder , parelsteentjes , strasssteentjes

Lieve bloggertjes ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend
Ook zal het de komende week lekker lente weer worden 
Genieten maar als je kan !!
Dank je wel voor jullie fijne reacties op mijn vorige post





14 opmerkingen:

  1. Een prachtige chique kaart Martine!! Als Irene deze niet mooi vind dan stuur je hem maar naar mij, haha!!
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Martine. Ook voor u een heel fijn weekend.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje in deze zachte kleuren.
    Als je zo'n kaart ontvangt, is dat er echt een om te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Martine.Wat zal Irene blij zijn met zo'n mooie kaart.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je DT-maatje Martine!
    Wat heb je een prachtige verjaardagskaart voor Irene gemaakt, leuk met die kleine labeltjes aan de zijkant. Het plaatje vind ik zo ontzettend lief!
    Wat een heerlijke voorjaarsdag was het hè. Ik ben vandaag lekker in de tuin aan het werk geweest.
    Nu heb ik een avonddienst tot 23.30 en zondag een dagdienst. Maar morgen ga ik genieten van een vrije dag!
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend toe Martine!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je vor Irene gemaakt Martine. Super de sup moi gemaakt. Leuk plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met mooie materialen en details. top !
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Martine ! Zo mooi de combinatie van je plaatje en het prachtige papier !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje voor Irene! Dat gaat ze zeker mooi vinden. Leuk de labeltjes erbij. Het model is ook gaaf.
    Geniet van het mooie weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dot van een kaart heb je voor Irene gemaakt Martine!
    Het is weer een plaatje om te zien!!!
    Ook worden we zo vrolijk begroet op je blog en wens je ons een fijne dag...gaaf! Ik wens jou ook een heerlijk weekend, geniet maar van het mooie weer!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Martine,
    je hebt een prachtige kaart voor Irene gemaakt, heel mooi vintage, lief plaatje en de afwerking weer super,
    geniet van 't mooie weer,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Martine wat een super mooi kaartje heb je voor Irene gemaakt ! Heel leuk met de labeltjes er bij !
    Het zonnetje scheen vandaag ook lekker maar toch was er nog een heel fris briesje ... Volgende week echt lente ...
    Een prettig weekend, groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief vintage kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb je al bedankt maar doe het hier graag nog een keer Martine, je kaart is echt meer dan beeldig want ook de achterkant is een verrassing!! Er is zo veel post gekomen plus het stralende weer....dubbel genieten deze verjaardag!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...