achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

donderdag 13 april 2017

Vrolijk Pasen

Hallo lieve blogvriendinnen fijne Donderdagnamiddag
Vandaag laat ik een Paascreatie 
Had laatst het frame gekocht bij Blokker 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Kan jullie wel vertellen dat ik er iemand gelukkig heb meegemaakt



Houten Kaderframe bewerkt met papier uit een blok van Action
Stansmal filling dies Border Nellie Snellen
Foto komt van internet
Verder heb ik allerlei groen en bloemen gebruikt
Vogelnestje met eitjes en vogel
Jutte ,veertjes houten letters , kant , lint 
Bronzen vlinders , gesso ,parelsteentjes



Hier laat ik ook nog een kaartje zien die ik gemaakt heb voor een meisje
Die haar plechtige Communie doet en die ook aan Ballet doet
Het frame van de kaart is gemaakt met een Go Kreate stansmal
Foto komt van Internet
Rozet is de folding dies van Nellie Snellen 
Stansmal swirl Magnolia
Stansmal wolk Joy
Vlinders pons Nellie Snellen 
Scrapiniec chipboard , gesso
Flower sterm en bloemen , strasssteentjes en parelsteentjes
Papier komt uit een blok van Action 

Lieve blogvriendinnen ik wens jullie allemaal een heel fijn Paasweekend
Geniet met alles wat je doet of ga doen
Bedankt  dat je langs kwam en voor je fijne reactie
Tot een volgende keer !



15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie paascreatie en je kaart is prachtig ! Een erg mooi plaatje en wat een mooie rozet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties,Martine.Zo als altijd weer heel mooi afgewerkt.Mooie Folding Die(rozet) :).Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend is je paascreatie Martine ook je kaart voor de ballerina ziet er top uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine wat een geweldige paascreatie. Schitterend gemaakt. Zo leuk met alle details. Je communikasrtje is ook erg leuk voir een meisje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bobberd is diegene die je prachtige paas creatie mocht ontvangen, wat heb je die mooi gemaakt Martine.
    OOk je kaart is prachtig.
    Ik wens je ook een fijn paasweekend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moois hier Martine....helemaal waar ik zo van houd.....Heerlijk om te zien...en vooral...te bewonderen. Prachtige creaties.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Martine wat is het weer schitterend geworden allebei! Je Paas creatie is een beeldig tafereel geworden, had wel een reminder kunnen zijn zo gaaf gedaan! Alles past heel erg mooi bij elkaar en het jute op het dakje met de strikjes ook zo lief! Prachtig om er naar te kijken en de ontvanger die boft enorm!
    Je communie kaart is ook al zo lief voor een meisje die aan ballet doet! Het is weer genieten bij je!!!
    Ik wens je hele fijne paasdagen en geniet van je verlof!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige creaties weer om te bewonderen Martine. Gerie schrijft het al want oh als dit geen tafereeltje is....wat een werk en wat een prachtresultaat. Voor een dansend meisje is de communiekaart helemaal een schot in de roos met dat beeldige ballerinaatje....je hebt 2 mensen heel blij gemaakt!!

    Fijne Pasen, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Martine, dat wil ik geloven dat je er iemand heel veel plezier mee hebt gedaan! Wat een prachtig gepimpt frame. Zo veel te zien, dat krijgt vast een mooi plaatsje bij de ontvanger.
    Ook je kaart is zo toepasselijk! Heel mooi voor het communiekantje.
    Lieve groet, fijne dagen,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Martine wat is dit beeldschoon......ik ben er weg van en kan er naar blijven kijken en je kaart voor de jongedame is een schot in de roos denk ik, echt schitterend.
    Hele fijne paasdagen, liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Martine,
    Wat is het hier genieten op je blog... een prachtig voorjaarstafereeltje heb je gemaakt.
    Leuk om een frame zo op te pimpen, met een mini tuintje. Ik begrijp wel dat het vogeltje hier zijn nestje gemaakt heeft hoor!
    Degene voor wie je dit gemaakt hebt is een enorme bofferd ;-)
    Je communiekaartje is ook heel mooi met het plaatje van een ballerina. Bijzonder dat er ieder jaar weer zoveel jonge mensen communie doen!
    Ik wens jou en allen die je lief zijn, hele fijne paasdagen toe.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie dingen heb je gemaakt. Leuk met al die details!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoihoi Martine

    Ik ben ook weer even in blogland en ik zit me toch te genieten
    van de gemiste craties bij je van de afgelopen tijd.

    Dit schitterende gepimpte (paas) frame en de tissue doos zij me favoriet.

    Fijne dag en leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat geweldig mooi Martine. Prachig paas kunstwerk! Je kaart is ook supers!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...