achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 27 mei 2017

MR- Handsome

Hallo lieve blogdinnetjes  hele fijne Zaterdag
Wat is het hier al snikheet ik ben geen zonneklopper
Dus deze namiddag wordt het knutselen in mijn hobbykamer 
Daar is het lekker fris !
Vandaag is mijn Kleinzoon Milan Jarig 
Dus oma moest aan het werk om een kaartje te maken
Het kaartje heb ik gemaakt uit de mooie blok van Joy , cool dude



Ik ben helemaal weg van die mooie stans blokken van Joy
Verder heb nog de filmstrip van Tim Holtz gebruikt
Houten sterretjes die ik bewerkt heb met gesso 
En ingekleurd met te gekke krijtjes
Ribbelkarton Joy en bruine cardstock

Lieve maatekes geniet van die lekker weertje
Een heel fijn weekend 
Tot een volgende keer misschien



14 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart voor je kleinzoon,Martine.In mijn hobbykamer is het ook erg warm :). Eeen heel fijn en zonnig weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de jarige. Mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je kleinzoon, Martine. Wat een gave kaart heb je voor hem gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je kleinzoon en de hele leuke kaart
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de verjaardag van Milan ... Stoer, leuk kaartje heb je gemaakt ...
    Ja het is echt snikheet dus ga ik ook op mijn hobbykamer aan de slag ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martine, allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon Milan. Je hebt een leuke stoere kaart voor hem gemaakt. Mooie kleuren en leuk zoals je de filmstrips tevoorschijn laat "piepen". Ik zit nu ook lekker binnen te typen hoor, scheelt al zo'n 7 graden met buiten, mij te heet. Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je kleinzzon,een hele leukekaart.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je kleinzoon!
    Je hebt een coole dude kaart gemaakt.Leuke details.
    Buiten is het warm en er staat een heerlijk windje.
    Zit momenteel binnen, alles dicht en donker😉.
    Dat helpt! Ga zo ook knutselen.
    Vanavond de tuin in.Veel plezier.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je voor je kleinzoon gemaakt Martine. Jij ook maar gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend kaartje heb je voor je kleinzoon gemaakt Martine...nog gefeliciteerd met zijn verjaardag...
    groeten en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf hoor Martine....een hele leuke kaart geworden......en nog gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart voor je kleinzoon Martine, daar zal Milan vast blij mee zijn. Gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciterd met Milan en wat heb je een keigaaf stoer kaartje voor hem gemaakt Martine!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...