achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 17 mei 2017

Reminder scrap-cards challenge # 96

Hoi lieve blogvriendinnen hele fijne Woensdag middag
En wat is het lekker warm buiten echt weer om te luieren !
Vandaag was ik aan de beurt om de reminder kaart te maken 
Ik hou enorm van al die mooie stempelkaartjes 
Maar zelf werk ik niet zo graag met stempels
En wat hebben we al zoveel mooie inzendingen binnengekregen
Op het Scrap-cards challenge blog in alle stijlen van achtergronden
Dank je wel dames voor al jullie mooie inzendingen
Heel fijn om te mogen komen bewonderen
Hier dan mijn reminder labelkaartje



De basiskaart is gemaakt met een Crealies stansmal
Die ik ingekleurd heb met metallic te gekke krijtjes en geurloze terpentijn
Ook onder de Foto heb ik te gekke krijtjes gebruikt
Heb er ook  kleine vlindertjes op gestempeld die niet zo goed zichtbaar zijn
Verder heb ik een papieren doilly gebruikt
Chipboard van Scrapiniec, medalion met strasssteentjes, meeldraadjes
Foto komt van internet
Kreukellint, kant , lintmeterlint , parelsteenband , resin roosjes , vlinder , bloem
Blaadjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen


Lieve blogdinnetjes ik wens jullie allemaal nog een hele fijne namiddag
Geniet ervan want morgen zal het al weer anders zijn 
Ook bedankt voor je bezoekje en fijne reactie die je achterliet
En Dankjewel aan al mijn nieuwe volgers kom zeker ook eens langs
Zo lieve allemaal misschien tot een volgende keer






17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Martine!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet weer van jou kaartje Martine en het is een prachtig voorbeeld, zonder dessin papier!!! Geniet ook van je verlof hè!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi romantisch kaartje Martine.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Leuk om de achtergrond op deze manier te maken.
    Daar had ik nog niet aangedacht.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine
    Je kaartje is prachtig en juist zo fijn dat je laat zien dat je geen stempeltechnieken nodig hebt om je eigen achtergrond te maken.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Martine!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Martine.Zo veel mooie details.Hele mooie bloem.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart.
    Prachtig van kleur.
    Leuke dingen op te zien.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo knap hoe jij twee "eigen achtergrond" creaties voor deze challenge hebt gemaakt Martine en deze reminder met te gekke krijtjes is ook weer beeldschoon en heel verrassend.je moet er maar op komen het zo te doen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning vintage design, love this gorgeous colours too. Beautiful. [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vintage kaart Martine ! mooi plaatje leuke accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig labelkaartje Martine ... Prachtig hoe je de ondergrond bewerkt heb met de krijtjes ...
    Mooie combi van materialen ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...