achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 20 augustus 2017

Bloemenkaart

Hallo lieve allemaal hier al terug met een nieuwe post
Ditmaal ben ik even uit mijn comfort zone gestapt 
En heb eens een kaart gemaakt zonder foto
Was even wennen maar ik vind dat hij meevalt
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
De belichting valt niet zo goed mee



Rechte kaart gemaakt in witte cardstock
Embossing folder bewerkt met te gekke krijtjes
Bronzen vlinder en hoekje
Scrapiniec chipboard , houten letters 
Stansmal blaadjes 
Allerlei bloemen, kreukellint en parelsteentjes en parellint ,kant

Lieve blogdinnetjes een hele fijne Zondagnamiddag verder
Dank voor je fijne reacties en bezoekjes 
Kom zeker ook eens langs
Tot een volgende keer misschien 



14 opmerkingen:

  1. wat een super mooie creatie en ja, het moet niet altijd met foto zijn.
    Een mooi idee met liefde gemaakt door jou.
    Lieve groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super goed gelukt hoor, prachtig! De bloemen komen nu zo mooi uit en anders gaat de aandacht naar het plaatje. Een afbeelding is dus niet altijd nodig voor een mooi resultaat. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook zonder plaatje weer een schitterende kaart!
    fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo weken niets en dan ineens twee prachtkaarten Martine. Ik vind deze zonder plaatje super mooi geworden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat super GAAF Martine!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gelukt Martine. Leuk om je eens een andere toer op te zien gaan. Dit is voor herhaling vatbaar. Leuk motief.
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Martine. Ik mis het plaatje helemaal niet hoor. Je bloementoef is schitterend als blikvanger. Ik vind je kaart zelf een plaatje ;P
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mee valt? Hij is super! Komt natuurlijk omdat jij zo gewend bent aan plaatjes.... maar deze is schitterend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet je vaker doen hoor Martine want ook dit is geweldig mooi!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit schitterendddddd...... Ik zag hem op FB voorbij komen en dacht ik wip ff naar je blog om te zeggen hoe mooi ik dit vind. Echt geweldig!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt geslaagd hoor Martine ... Ik vind het een prachtig kaartje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een mooie kaart Martine!!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Martine!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...