achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

vrijdag 18 augustus 2017

Vintage kaartje

Hallo Lieve allemaal fijne avond
Ongelooflijk hoe de tijd vliegt we staan alweer voor het weekend
Ook is de grote vakantie bijna al weer voorbij
En komt de herfst er straks weeraan
vandaag laat ik een kaartje zien in vintage stijl
Met het mooie chipboard van Wycinaka waar ik enorm van hou



Rechte kaart in witte cardstock 
Papier en tekstjes komen uit de bloc la vie est belle van Joy
Wycinaka chipboard
Bloemen en flower sterm, zijde lint
Bronzen vlinder en parelsteentjes
Foto komt van internet

Lieve blogdinnetjes bedankt voor de reacties op mijn vorige post
Wens jullie een fijn weekend 
Geniet met alles wat je gaat doen 
Fijne avond tot een volgende keer




14 opmerkingen:

  1. hallo Martine
    wat is dit weer een mooie creatie geworden
    leuke foto ook,erg lief
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintagekaart en ik vind de ornamentjes schitterend! Echt een mooie toevoeging.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Martine! Genieten om die te bekijken!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het weer is niet zo best Martine, gelukkig hebben we dan de hobby nog hè! En wat heb je weer een heerlijke kaart om te laten zien! Beeldig wat je allemaal weer hebt gebruikt!
    Ik heb het weekend vrij en vanavond kook ik samen met mijn vriendin en kletsen we lekker bij!
    Jij ook een fijn weekend hoor!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, Martine.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Martine!
    groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo heerlijk brocant. Poes is wel een hele grote poes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende vintage kaart heb je gemaakt. Ik vind hem prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Martine.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hopelijk heb je toch nog genoten van je welverdiende rust, tussen het werken en de kleinkindjes door. Maar dat ziet er terug prachtig uit, Martine. Zeker de kleuren combinaties.
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super mooi Martine ... Het chipboard is echt prachtig ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...