achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 23 september 2017

Nota boekje voor een jarige

Hoi lieve Blogdinnetjes een hele fijne zaterdagnamiddag
En wat is het een heerlijk weertje vandaag
Het is zalig in het zonnetje , na al die natte een nazomertje
Ditmaal een notaboekje opgepimpd voor mijn goeie vriendin 
Haar man zijn 65 ste verjaardag
Het boekje heb ik ook bewerkt 
Aan de achterkant en binnenkant van de kaft
Maar vergeten een foto van te maken 
Gelukkig  toch van de voorkant een foto gemaakt 



Kraft notaboekje bewerkt met allerlei spulletjes
Zoals het mooie chipboard van Wynincka
Ook de vierkant is in chipboard
Papier komt uit verschillende blokken
Ribbelkarton ,tekstlabeltjes en filmstrip
Metalen bedels
Houten letters en sterretjes
Foto is van internet
Stickerletters en distress vintage Photo Tim Holtz

Lieve allemaal wens jullie nog een aangenaam weekend 
Geniet van het lekkere zonnetje gratis vitamientjes
Bedankt dat je langs kwam op mijn blog
Tot een volgende keer misschien of tot op een blogronde




13 opmerkingen:

  1. Wauw Martine, dat is een schot in de roos geweest denk ik. Je hebt er een heel mooi notitie-blokje van gemaakt. Prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldigggggg.....wat ziet dit er top uit. Echt te gek.....en ik heb nog niet gekeken maar stiekum hoop ik dat je hem bij onze challenge in de FB groep hebt geplaatst.......een inspiratie voor iedereen.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Martine wat een geweldig kado voor de man van je vriendin!! Met alle stoere spulletjes is het een geweldig mannen boekje geworden! En sinds ik bij jou heb gezien dat jij ook de vierkantjes gebruik van de chipboards bewaar ik ze ook, hihi Het is weer genieten hier!!! We genieten hè Martine van dit heerlijke weer en allebei verlof!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastisch om zoiets moois te krijgen! Wat heb je dit allemaal leuk gecombineerd tot een echt kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als dit geen stoer notitieboekje is Martine, wat heb je deze gaaf gemaakt zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en stoer notitieboekje, Martine.Heel mooi gedaan.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtig notitieboekje heb je gemaakt Martine. Er is zoveel moois op te zien, dat je bijna zou vergeten om er wat in op te schrijven.
    Ik ben gelijk maar je volger geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geheel, past goed bijeen. Is net zoals een grote puzzel maar dan niet met vaste puzzelstukjes. Mooie link naar de film
    Grtjs
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Martine! Leuke accessoires heb je erop geplakt.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee!
    Ook erg mooi aangekleed. Prachtige details.
    Heel leuk gedaan!
    Het is hier de hele week al zo, zo. De zon werkt niet echt mee :( Maar hé, het regent niet dat is al heel wat :).
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...