achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 8 oktober 2017

Kerstkaartje

Hallo lieve  Blogdinnetjes hele fijne avond
Vandaag laat ik jullie een Kerstkaartje zien
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden 

Kaartje is een gewone vierkante Kraft cardstock kaart
Foto komt van internet
Verder heb ik bloemen , besjes, dennenappeltjes, blaadjes 
Kant , kreukelllint, touw , hoekjes ,belletjes ,sterren en parelsteentjes gebruikt
Papier is van Pion
Gesso
Ronde stansmal en ronde tekst
Ribblkarton Joy


Ook hartelijk Dank voor jullie bezoekjes aan mijn blog en de fijne reactie 's
Die ik telkens weer enorm waardeer
Ik wens jullie nog een hele gezellige Zondagavond 
Geniet met alles wat je gaat doen
Tot binnenkort of een volgende keer







20 opmerkingen:

  1. Heel mooi Martina. De combinatie van de kleuren is ontzettend mooi. De bloemen toef is ook geweldig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend winters kaartje Martine...alles past zo mooi bij elkaar!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW , prachtige kaart, wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan ,mooie kleuren en mooie accessoires erop
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kan alleen maar zeggen WOW,een prachtig feestelijke kerstcreatie.
    De afwerking is super.
    Groetjes,Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart in deze kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een plaatje Martine, zo mooi al dat blauw!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij kan ook hele mooie kaartjes toveren hoor Martine! Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt...prachtig zijn deze kleuren bij elkaar en het plaatje is zo lief!!!
    Fijne week,
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een supermooie kerstkaart, de kleuren en details zijn prachtig bij elkaar gekozen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart ik vind hem prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart ik vind hem prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Martine. Weer zo mooi alles past mooi bij elkaar. Mooie combi blauwe en bruine tinten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. Hele mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Martine, deze is terug afgewerkt tot in de puntjes en je kan er maar tijdig mee beginnen want wij staan in feite op een zucht van de feestdagen. Alles is precies afgestemd op elkaar. Mooie toefjes gemaakt van de appeltjes en dennenappeltjes.
    Groetjes en prettige avond nog
    Lieve en Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een hele mooie kaart Martine. Tot in de puntjes afgewerkt met mooi lint en bloemen. Het is haast een klein cadeautje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kerstkaart,Martine.Leuk plaatje en zoals altijd weer prachtig afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier ben ik dan al terug Martine ... ook dit kaartje is weer een toppertje en zo fijntjes afgewerkt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...