achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 14 januari 2018

Sugar Nellie

Hoi ,Hoi allemaal hier al terug met een nieuwe post
nog maar een kaartje gemaakt met de hobby house Sugar nellie plaatjes
Heel leuk en gemakkelijk  als je niet zoveel tijd hebt om in te kleuren
Klik op de foto om te bewerken


De basis van de kaart is gemaakt met een go kreate stansmal
Papier is van Maya design
Plaatje Sugar Nellie van hobby house
Chipboard borders Filigranki, honiggraat is van wycinankA
Houten Hartjes, bronzen vlinders en parelsteentjes en parellint
Distress vintage photo Tim Holtz
Kant, touw ribbelkarton ,medaillion

Hebben jullie ook genoten van het zonnetje vandaag 
Zalig na al die donkere dagen
Ik verlang al naar de Lente
Maar denk dat ik nog een beetje geduld zal moeten hebben 
Dromen mag een beetje hé
Ik dank jullie voor de fijne reacties en het bezoekje aan mijn blog
Ik beloof dat ik deze week ook eens langs kom
Wens jullie nog een hele fijne Zondagavond 
En een prettige week 
Tot een volgende keer misschien




11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige nostalgisch aandoende kaart heb je weer gemaakt Martine. Dat plaatje is allerliefst evenals de aankleding van je kaart. Hier blijf je toch naar kijken?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en wat een lief plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart!
    Plaatje is erg leuk. Prachtige details.
    Hier heeft de zon maar even geschenen. Het viel dus tegen.
    We hebben gefietst.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is beeldschoon Martine en weer zo prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer heel mooi! Prachtige details erop.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje. Het plaatje is mooi, de materialen die je gebruikt hebt.......en topper!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door alle details erop weer een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en weer zo'n mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Martine, liefs mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    hele mooie kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...