achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 4 maart 2018

Pringels koker voor mijn breinaalden

Hoi allemaal hier al terug met een nieuwe post
Wilde al lang eens een Pringels koker oppimpen voor mijn breinaalden
En eindelijk is hier dan
Ben er heel blij mee nu nog eentje pimpen voor mijn haaknaalden 



Het mooie kant heb ik laatst gekocht bij Sita Van Gelderen
Chipboard frame is van Wycinanka
Verder heb ik allerlei spulletjes gebruikt zoals veertjes,bloemen , medaillion ....
Foto komt van internet 
Hier onder zie je de lege koker



Lieve Bloggertjes nu ga ik nog wat verder genieten van mijn weekend
Want morgen begint al weer de nieuwe werkweek
Ook jullie wens ik nog een hele aangename avond 
tot later eens en bedankt voor je bezoekje





11 opmerkingen:

  1. Allereerst nog van harte Gefeliciteerd met je kleindochter die gister jarig was martine! En je kaartje voor haar heeft ze vast heel mooi gevonden. En nu al terug met een prachtige breikoker en het plaatje past er natuurlijk geweldig op! Volgens mij heb je heerlijk zitten knutselen vandaag! Succes met de andere uitvoering, maar gaat er vast komen! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pronkstuk. Gewoon een genot om nu je breinaalden te pakken. Ik zou hem in elk geval niet in de kast bewaren maar een mooi plekje geven. En dat meisje dat daar zo ijverig bezig is. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk zeg! Heel mooi gepimpt deze koker. Daar ga je heel veel plezier van krijgen.
    Je kaartje van gisteren voor je kleindochter is ook heel mooi. Nog proficiat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Martine.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de koker mooi gepimpt. Nu heb ik meteen een idee voor een moederdag cadeautje!
    De kaart hieronder vind ik super! Had 'm al gezien op Facebook.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! En hoe toepasselijk is het plaatje.
    De bloementoef is ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie,Martine.Weer heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super creatie is het geworden Martine!!En leuk dat je het ook nog kunt gebruiken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi gemaakt,mooi afgewerkt
    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie ik graag, Martine, gebruiksvoorwerpen omtoveren. Prachtig gedaan. 2 vliegen in 1 slag.
    Groetjes
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een prachtige creatie Martine !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...