achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 27 mei 2018

Vintage kaartje

Hele fijne Zondagnamiddag lieve allemaal 
Hier is het echt zwoel weer en al goed aan het rommelen 
Zwarte wolken trekken ook al over
Ze hadden het voorspelt onweer in het ganse land in de namiddag
Hopelijk valt alles mee
Vandaag laat ik jullie weer een vintage kaartje zien 



De basis van de kaart is gemaakt met een Go Kreate stansmal
Papier is van Maja Design
Foto komt van internet en print ik zelf af zo kan ik de grote bepalen
Chipboard Filigranki en Wycinanka , houten vlinders
Bloemen Little Birdie handmade flowers van Boutique elements
Lint , medaillion, bronzen vlinder 
Parelsteentjes
Distress inkt Vintage Photo
Klik op de foto om te vergroten

Lieve blogdiinetjes nog een prettige zondagnamiddag verder
Ook een fijne week die komt
Dank dat je langs kwam 
Tot een volgende keer 




6 opmerkingen:

  1. Hele mooie vintagekaart. Mooie bloemen heb je gebruikt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Martine. Ik zi op dit moment nog buiten en her is nog gee druppelflessen gevallen. Wie weet komt dat zo meteen nog, als ik slaap...wij boften erg vandaag met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt, Martine, mooi plaatje en alles past altijd zo mooi bijeen
    Grtjs
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintage kaart Martin !
    Mooi papier en plaatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...