achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 18 augustus 2018

Hallo

Goeie Zaterdagmiddag lieve allemaal 
Ben hier al terug met een nieuwe post
Heb de smaak terug te pakken hihihi
Soms denk ik nu ga ik eens een andere stijl maken van kaarten 
maar telkens val ik weer in mijn zelfde patroon vintage
Ben eigenlijk helemaal verzot op vintagekaarten
Klik op de foto om te vergroten



Zoals je ziet heb ik ook weer wat chipboard verwerkt op de kaart
De kaart is ook weer gemaakt met een Go Kreate stansmal
Foto is terug een oude postkaart uit het jaar 1921
Het roze papier is van First Edition, groen uit een blok van action
Verder allerlei spulletjes op de kaart verwerkt , Kant , parelsteentjes , touw
Bloemen , hartjes, bronzen vlinder en knoop, medaillon
Distress Vintage Photo en gesso

Lieve blogdinnetjes ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend
Geniet er met volle teugen van 
Ook Dankjewel dat je langs kwam op mijn blog 
Fijne Namiddag








6 opmerkingen:

  1. ja, als je eenmaal bezig bent, dan krijg je vanzelf weer inspiratie om door te gaan. Blijf maar lekker dit soort kaarten maken hoor. Ik geniet ervan. Ook deze is weer prachtig. Zoveel mooie details te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Ik wil soms ook wel eens een anders stijl maar ja het ene ligt je meer dan het andere....
    Lekker met vintage door blijven gaan hoor, kunnen wij blijven genieten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martine,
    dat is toch leuk dat je dus echt en heel eigen stijl hebt. EN dat is voor jou vintage. Ik kan dat niet zo goed, maar vind het wel leuk om het bij anderen te zien en te bewonderen. Jouw kaart is super mooi! Knap vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW om zo oude kaart te gebruiken, dat maakt de kaart bijzonder. Mooie stijlvolle kaart zeg. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Martine! Ik geniet ontzettend van deze vintage kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaart Martine!! Zo'n mooi plaatje ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...