achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

dinsdag 4 september 2018

So sweet

Hoi Hoi lieve blogdinnetjes 
Vandaag was het hier een hele vochtige dag met motregen
Dus maar wat in de hobbykamer geknutseld deze namiddag 
En dit is het resultaat geworden
Ik was laatst dit kaartje tegen gekomen op internet
En dacht daar maak ik een kaartje



De basiskaart is weer
gemaakt met een Go Kreate Stansmal
Ik heb zo een paar favorieten onder mijn stansmallen
Ook heb ik weer allerlei spulletjes gebruikt op mijn kaart
Zoals je kan bloemen , kant , chipboard en andere spulletjes

Nu ga ik aan het avond eten beginnen zodat mijn huisgenoten
Straks toch wat te eten hebben hihihi
Ik wens jullie nog een hele fijne avond 
Hier komt de Zon erdoor
Ook hartelijk dank voor de fijne reacties op mijn vorige post
Altijd fijn om te lezen
Tot later misschien








13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,met al die superleuke details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schitterende kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een wonderschone kaart weer Martine.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een Toppertje Martine!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En bij ons was het prachtig weer! Wat een prachtige kaart zeg, heel lief. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje zeg! Je hebt heerlijk zitten knutselen tijdens de regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een schattig kaartje Martine en het hondje komt me bekend voor, lijkt wel op Cleotje! Hier was het een heerlijke zonnige dag en warm, weer heerlijk gefietst!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje met het meiske en der hondje!
    Mooi aangekleed.
    Hier gister een broeierige dag,mag van mij wel iets minder :)
    Fijne dag en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart. Mooi plaatje en bijpassende bloementoef.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Martin ! Mooie details echt een prachtige combinatie .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende vintage kaartjes maak jij Martine !!
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Martine,
    Wat een lief plaatje en alles mooi gecombineerd,
    Ansx o

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...