achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 23 februari 2019

Opgepimte koffie doos

Hallo allemaal hele fijne Zaterdagnamiddag
Wat is het een zalig weertje buiten 
Daar wordt een mens zo vrolijk van 
En ook terrasjes en wandel weer
Ik heb deze week een koffie doos opgepimd in vintage look
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden


Hier zie je de voorkant van de doos



En dit is de achterkant
Voor de doos heb ik allerlei kantjes ,hartje en bloem in kant
Foto's  chipboard,medaillions , bedels ,papier
Vintage photo distress inkt en andere.....


 Hier op de foto zie je een zijkant en de lege doos op de andere foto

Lieve bloggertjes ik wens jou nog een heel fijn weekend 
Geniet met alles wat je gaat doen 
Tot later of tot blogs
Bedankt voor je bezoekje




7 opmerkingen:

  1. Schitterend. Prachtige kant gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martine, wat heb je die bus prachtig gedecoreerd.
    Een mooi cadeau voor iemand die van deze stijl houdt, maar ook leuk ter decoratie in je eigen huis.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is al de deur uit wietske,
      Mijn dochter heeft hem meegedaan hihihi
      Fijne avond groetjes van Martine

      Verwijderen
  3. Wat mooi gemaakt zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan. Zo mooi met al die kleine details. Je dochter had groot gelijk om hem mee te nemen. Het is echt een pronkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je de koffiedoos schitterend versierd en een prachtig vintage kunstwerk van gemaakt. Super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig!
    Lijkt me een heel werkje. Er zo veel moois op te zien.
    Heel leuk gedaan Martine!
    Je dochter heeft nu en mooi bus.Blijft die in de familie:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...