achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 3 maart 2019

Fotolijstje

Hallo allemaal hier al terug met een nieuwe post
Vandaag is mijn Kleindochter jarig 
En in plaats van een kaartje heb ik een fotolijstje gepimpd
Het is eens wat anders, en kan ze op haar kamer zetten



Het fotolijstje komt van Action  en heb ik gepimpd met allerlei spulletjes
Zoals bloemen , kant , glitter en parelsteentjes
Chipboard, tekst komt uit een kaarten pakketje van Kruidvat
Foto komt van internet

Zo lieve bloggertjes nog een hele fijne Zondagavond 
En ook een fijne week die komt 
Ik ga zo aan het avond eten beginnen en nog wat verder haken
Tot een volgende keer en Hartelijk Dank dat je langs kwam




7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleindochter Martine en ik vind dat je dat fotolijstje voor haar práchtig gedecoreerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je kleindochter en wat een mooi fotolijstje heb je voor haar gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter Martine...en wat een beeldig lijstje is dit nu...zooooo chique....PRACHTIG!!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte Gefeliciteerd met je kleindochter haar verjaardag Martine en wat een lief schilderijtje heb je gemaakt, daar kan ze een foto van haarzelf indoen of van jou, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter. Wat heb je het lijstje prachtig gepimpt. Romantisch en lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! Precies genoeg... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Martina. Supermooi gemaakt voor je kleindochter. Alles perfect gecombineerd. Nog gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...