achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

donderdag 9 januari 2020

Een Gezond , Creatief en succesvol 2020

Hallo lieve blogdinnetjes fijne avond 
Eerst en vooral wens ik jullie een Gezond , Creatief en succesvol 2020
Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog aanwezig was in blogland
Maar we gaan er weer voor
Ik laat jullie alvast een paar Kerstkaartjes zien die ik gemaakt had



Een vintagekaartje met foto en allerlei spulletjes erop verwerkt


 Een ronde Kerstkaart met hobby house plaatje en rondom gehaakt


Nog een ronde Kerstkaart met hobby house plaatje en rondom gehaakt
Ook op de ronde kaarten bloemen en verschillende spulletjes erop verwerkt
Zoals je kan zien op de foto's

Lieve blogdinnetjes ik wens jullie nog een aangename avond 
Geniet van de kleine dingetjes in het leven want het is zo belangrijk
Tot later misschien of tot op jullie blog





5 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk hele leuke plaatjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer terug bent. Prachtige kaartjes weer. Vooral de bovenste.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, Martine.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het bovenste kerstkaartje zit ik al weken te bewonderen Martine zo'n schattige afbeelding en vind het eigenlijk jammer dat ik al zo snel na kerst jarig ben en de kerstkaarten plaats moeten maken voor verjaardags kaartjes, maar heb ze verhuisd naar mijn knutselkamer hoor en kan er van blijven genieten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig dat je er weer bij bent Martine en meteen met zulke lieve, mooie kaarten. Wat geeft dat sprietjesgaren een leuk effect rond de plaatjes, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...