achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 22 januari 2020

Vintagekaartje

Hallo lieve blogdinnetjes fijne Woensdagavond
Wat zijn het donkere dagen , echt weer om te knutselen
Wat zon zou echt welkom zijn
Vandaag laat ik jullie terug een kaartje zien in Vintage stijl
Klik op de foto om te vergroten


Zoals je kan zien is basiskaart weer rechte cardstock kaart met staander
Papier is uit een blok van First Edition
Foto komt van internet
Hartjes border, geponste hartjes
Verder heb ik bloemen , lint en kant en andere spulletjes


Lieve allemaal nog een fijne gezellige avond
En ook Dankjewel voor de fijne reacties op de vorige post
Geniet van de kleine dingen des levens
Tot later misschien ? of tot blogs







4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt Martine. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Martine! EN door de mist en wat miezerregen is het inderdaad heerlijk om binnen te zitten (en te freubelen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje, Martine.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie vintagekaart heb je gemaakt Martine. Prachtig die kleurtjes en zo mooi afgewerkt met de verschillende embellishments.
    Van mij mag het zonnetje inderdaad ook gaan schijnen, niks aan zo en ik vind januari al zo'n saaie maand..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...