achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

dinsdag 18 februari 2020

Taart van Doosjes

Hele goeie avond lieve Blogdinnetjes
Ik had laatst een pakketje gekocht hier
Om een doosjes taart te maken
En dit is het dan geworden ,heel fijn om te maken



De doosjes zitten er op hun geheel bij 
Alles moet opgepimpd worden naar eigen idee
Heb er zelf ook wat spulletjes nog aan toe gevoegd

Hoop dat ik jullie weer wat heb kunnen inspireren 
Nog een hele fijne avond allemaal
Ook bedankt voor de fijne reacties op mijn vorige post
Fijn om langs te komen 



3 opmerkingen:

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...