achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 26 mei 2018

Magnoliakaartjes

Hele fijne Zaterdagmorgen lieve blogdinnetjes
En hebben jullie ook al genoten van het zonnetje ?
Hopelijk niet teveel onweer schade ?
Want op sommige plekken heeft het weer veel schade aangericht
Vandaag laat ik jullie 2 magnoliakaartjes zien 
Ingekleurd met Faber Castell potloden
Klik op de foto om te vergroten




Zoals je kan zien op de foto's heb ik weer allerhande spulletjes gebruikt
Bloemen, kant , chipboard enzo verder ....
Wel een leuke af wisseling een stempeltje inkleuren 
Maar de volgende wordt wel weer een vintagekaartje

Geniet van het weekend lieve bloggertjes en ook van het mooie weer
Hier is het al een paar dagen heel plakkerig en zwoel weer niet zoveel zon
Heel fijn weekend allemaal
Tot een volgende keer








6 opmerkingen:

  1. Ook je Magnolia kaarten vind ik heel erg mooi om te zien hoor Martine en dat je lekker hebt zitten kleuren. Mooi dat geruffelde kant met strass steentjes hè, ik heb dat gekocht bij Syta op de beursin Rijswijk. Hier geen onweersbuien gehad,maar gister dreigde het wel...hollebollig!
    Vandaag wordt het een zonovergoten dag, dus dat word buiten vertoeven! Ik ben lekker 5 dagen vrij, en veel buiten te vinden, want binnen is het dan zeer tropisch bij me!
    Heel goed weekend en groetjes van mij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee schitterende kaarten. Echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Prachtige kaarten,Martine.Vooral de tweede met het mooie kant.Hier is het prachtig weer.Gelukkig geen onweersbuien gehad.Nog een fijne zondag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allebei prachtig heel mooi ingekleurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes van kaarten .Heel mooi ingekleurd super mooi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten!
    Het onweert hier en af en toe zijn er flinke regenbuien!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...