achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

maandag 21 mei 2018

Hallo

Hele fijne Pinstermaandag lieve bloggertjes
Op deze Zonnige dag 
Laat ik jullie een stempelkaartje zien 
Die ik ingekleurd heb met Faber Castell potloden


Zoals je kan zien op de foto heb ik allerhande spulletjes gebruikt 
Bloemen , kant , lint , chipboard enzo verder......
Magnolia stempeltje is ingekleurd met Faber castell potloden


Lieve blogdinnetjes ik ga nog wat genieten van mijn vrije dag
Genieten jullie ook maar lekker met alles wat je gaat ondernemen 
Fijne dag verder en lief dat je langs kwam 
tot een volgende keer


5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Martine.Het meisje is prachtig ingekleurd.Mooi afgewerkt met de bloemetjes.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en leuke kaart heb je gemaakt Martine!! Zo mooi met al de bloemen!! Erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart Martine.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart. En wat een mooie bloemen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Martin !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...