achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

donderdag 25 april 2019

Zakdoekdoos

Hele goeie Donderdagavond allemaal
Het was weer al een tijdje geleden dat ik nog wat liet zien 
Ditmaal heb ik een Zakdoek doos gemaakt voor mij zelf 
De doos komt van bij Action 
En opgepimd met mooi Papier en allerlei spulletjes 

Daar wordt een mens toch vrolijk van 
Af en toe je zelf eens verwennen
Kan je niet genoeg doen

Geniet verder van een aangename avond allemaal 
Dank je wel voor je bezoekje
Tot wat later 




7 opmerkingen:

  1. Een prachtige zakdoekendoos met hele mooie bloemen. Daar haal je met plezier een zakdoekje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Daar haal je met plezier een zakdoekje uit. Ik vind de bloemen zo mooi. Zijn die van papier en heb je die zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige doos! Heel knap gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier om hier naar te kijken Martine, heel mooi gepimpt en heerlijk dat je dit voor jezelf hebt gemaakt! In de afwezigheid ook weer lekker zitten haken en broer en zus konijn zitten er heerlijk bij!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh geweldig mooi Martine! Je maakt prachtige creaties!
    Fijne week nog, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben hier om te getuigen van wat deze geweldige spreukgieter voor mij heeft gedaan. Ik geloof nooit in spreuken, totdat ik in de verleiding kwam om het te proberen. Ik en mijn man hebben veel problemen gehad om samen te leven, hij zal me niet altijd gelukkig maken omdat hij verliefd is geworden op een andere dame buiten ons huwelijk. Ik heb mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat mijn man deze vrouw verlaat, maar hoe meer ik met hem praat hoe meer hij me verdrietig maakt, dus mijn huwelijk viel in een scheiding omdat hij me geen aandacht gaf. Dus met al deze pijn en angst, besloot ik contact op te nemen met deze spell castler om te zien of dingen weer kunnen trainen tussen mij en mijn man. deze spreuk DR PEACE vertelde me dat mijn man echt in een grote puinhoop zit, dat hij een charmante magie is geweest, dus hij vertelde me dat hij alles weer normaal zou doen. hij ging verder en gooide de betovering voor mij, na 3 dagen spreidde hij de betovering van mijn man hij veranderde volledig hij kwam zich bij mij verontschuldigen en zei hoe hij me behandelde dat hij niet wist wat hij deed, ik en mijn man zijn weer bij elkaar Ik dank DR PEACE echt voor het terughalen van mijn man. Ik wil dat iedereen contact met hem opneemt voor diegenen die problemen hebben met het huwelijk en relatieproblemen, hij zal het voor je oplossen. Het e-mailadres is hier: doctorpeacetemple@gmail.comWhatsApp: + 2348059073851Viber: +2348059073851

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...