achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 23 maart 2019

Vintagekaartje

Hallo fijne Zaterdagavond allemaal
Hier al terug met een nieuwe post 
Vandaag toch maar weer een vintagekaartje 
Vind die postkaarten foto's van begin 1900 zo mooi


Zoals je kan zien op de foto weer een rechte kaart als basismodel
En ook weer het mooie scrapiniec chipboard
Waar ik verzot op ben 
Foto is een postcard uit begin  de jaren 1900
Verder spulletjes gebruikt zoals kant , kreukellint , bloemen , resin roosjes
Houten swirls, bronzen vlinder


Lieve allemaal ik wens jullie nog een fijne avond en weekend
geniet van jullie vrije tijd en met alles wat je gaat doen 
Fijne avond 




9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marine. Ik ben heel lang niet op blogger geweest en zo te zien heb ik veel gemist.
    Ik wens jou ook een fijn weekend toe.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Martine. Je bent echt goed in het maken van vintagekaartjes! Dit plaatje is ook weer beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooie kaart. Ik spaar zulke oude kaarten van begin 1900. Ik heb inmiddels al een aardig album vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer Martine altijd genieten van je prachtige vintage kaartjes! Ook je gehaakte hondje bewonderd... wat een dot!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vintage kaart Martine. Heel sfeervol en chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beauty van een kaartje martine...zo mooi in deze vintage stijl met prachtige details...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Martine. Weer supermooi samengesteld. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht van een vintage kaart. Super mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...