achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

vrijdag 10 januari 2014

                             Hallo bloggertjes eerst en vooral wil ik jullie een fijn weekend wensen
ook wil ik Corry en  Ellie  bedanken dat ze mijn blog willen volgen

                                       Verjaarsdagkaartje

                               
      
Dit keer een verjaarsdagkaartje gemaakt,plaatje is van Nellie Snellen , roosjes ,bloemetjes,kant en lint gebruikt de blaadjes heb ik gemaakt met de creatables Lr0156 van marianne Desgin
 tekststempel  houten hartje , papier en steentjes komen  van 
Action  wens jullie nog een fijne namiddag verder

                                   Lieve groetjes martine



                                                                            

                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...