achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

donderdag 18 augustus 2016

Oosterse Lady

Hallo lieve blogvriendinnen hier al terug met een nieuwe post
Ditmaal een kaartje met een Oosterse Lady
Ook wil ik jullie bedanken voor de vele bezoekjes op mijn blog
En voor de fijne reacties die ik mocht lezen
Ook welkom aan Caroline mijn nieuwe volger 
Hier dan mijn kaartje



Gebruikte materialen
Basiskaart is gemaakt in Kraft cardstock met houder
Papier komt uit een blok met oosterse tinten
Bloemen , kant , parelsteentjes en parellint, organzalint
Medaillon met steentjes en tekst
Foto komt van internet 
Stansmal  Wire Frame Amy Desgin
Bronzen vlinder, hartjes in oosterse stijl met flosjes

Lieve blogdinnetjes verder wens ik jullie nog een fijne namiddag
Geniet van het zonnetje als het kan
Tot een volgende keer


17 opmerkingen:

  1. Hoi Martine,
    prachtige kaart met een heel mooi plaatje, leuk om het frame op de achtergrond te gebruiken,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik heb gisteren de kaart voor je verjaardag op de post gedaan, ik hoop dat hij aankomt, heb slechte ervaringen met de post naar België...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat jouw kaartje arriveert, het kaartje van Ans vond idd de weg niet naar de Vlaamse kust...
      Ik vind dit een schitterende kaart!
      groetjes
      Nancy

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart, Martine.Erg mooi plaatje.Wat een mooie vlinder.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Martine. De draad achtergrond past perfect bij het plaatje! Leuk dat je ook mijn blog bent gaan volgen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kaart Martine. Mooie kleuren en prachtig afgewerkt met o.a dat mooie fijne kant. Een plaatje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi plaatje is. Je kaart is erg mooi geworden met die stans erachter, heel chic.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart MARTINE. weer super de sup gemaakt. met al deze prachtige materialen. Het plaatje is ook prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig vintage kaartje weer Martine...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi geworden Martine !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel ander tafereel dan gisteren. Maar ook nu is alles weer zo mooi op elkaar afgestemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vintage kaart, mooi plaatje heb je gebruikt en veel passende details

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart zie ik hier weer op je blog Martine,héél mooi met alles gecombineerd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Martine,
    heel mooie details heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Martine, een prachtige dame in een schitterende omlijsting met een hele mooie bloementoef, kant etc. TOPPIE !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...