achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 19 augustus 2018

vintagekaartje

Hele fijne Zondagavond lieve allemaal
Weekend zit er al weer bijna op 
Wat gaat de tijd toch snel en zeker als je thuis bent
Vandaag nog maar een kaartje gemaakt
Wissel wat af tussen haken en kaartjes maken 
Dit is het resultaat van deze namiddag



De basiskaart is gemaakt met een Go Kreate stansmal
De foto is terug een postkaart van begin het jaar 1900
Het zijn eigenlijk al Antiekstukjes
Ditmaal het chipboard van Scrapiniec gebruikt
Bloemen, bronzen bloemen en parelsteentjes, kant
Papier is van Maya Design, en uit een blok van Action
Distress inkt Vintage Photo

Lieve blogdinnetjes bedankt voor de fijne reacties op mijn vorige kaart
Zo fijn om te lezen en zoals je ziet ben ik eraan verslaafd
Ook wens  ik jullie nog een fijne avond en een gezonde nachtrust
En ook een fijne week die komt
Tot een volgende keer 







11 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n mooie kaart Martine! Mooi het ornament van chipboard!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je die foto mooi omkaderd op je prachtige vintage kaart Martine. Ik vind je echt een kei in deze stijl, altijd genieten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er alweer met zo'n heerlijk nostalgische kaart. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Martine! Jij bent zo goed in vintage! Knap vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.Leuk om zo'n oude kaart daar voor te gebruiken!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart ! Mooi plaatje nostalgisch.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om af en toe je haakwerkje er bij te pakken Martine en dat af te wisselen met kaartjes maken. Je bunny vind ik zo ontzettend leuk! Daar zullen je kleinkinderen ook wel fan van zijn.
    En dan deze kaart.... wat ontzettend bijzonder dat je fotokaart uit 1900 hiervoor hebt gebruikt!!
    Je hebt hem verder weer prachtig vintage aangekleed met bloemen en swirls. Ik heb jou kerstkaart met standaard op de vensterbank van mijn hobbykamertje staan en zo geniet ik dagelijks van jou creatie. Net zoals deze kaart zal de ontvanger hiervan heel blij zijn!
    Fijne avond toegewenst.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Martine ! Heel mooi met het echte vintage plaatje en die prachtige bloemen ! Ik vind de vlinder ook een echte blikvanger !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart weer Martine!! Je ben super in vintage!!
    En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een super nieuw levensjaar toegewenst.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...