achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

donderdag 11 oktober 2018

Boekje met Mintay papier

Hallo lieve blogdinnetjes 
Een hele fijne en zonnige Donderdagnamiddag
Ik heb onlangs het mooie Mintay papier leren kennen
En moet zeggen ben er een beetje verliefd op geworden



Heb er een boekje meegemaakt met een notablokje erin verwerkt
Op de voorkant van het boekje heb ik allerlei spulletjes verwerkt
Zoals een hobby house plaatje Sugar Nellie
Kant, bloemen en andere....

Klik op de foto's om te vergoten



Langs de binnenkant zie je het mooie Mintay papier

En andere spulletjes die ik op het boekje verwerkt heb met het papier



Langs de achterkant heb ik chipboard gebruikt en ook een ronde stansmal

In het echt komen de kleuren veel mooier uit

Lieve blogdinnetjes Dankjewel dat je langs kwam
Nog een hele fijne namiddag verder geniet van het zonnetje
Ook een gezellige avond straks 








12 opmerkingen:

  1. Prachtig boekje,Martine.Inderdaad mooi papier ,hele mooie kleurtjes.Lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig papier en wat heb je er een mooi boekje van gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is inderdaad prachtig papier Martine! Tof boekje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi boekje heb je met dit papier gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig boekje. Gewoon zonde om dat te gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooooow Martine wat een schitterend opgepimpt boekje zoooooo een mooi papier daarvoor gebruikt en het lieve stempeltje zooooo mooi ingekleurd

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Martine! Gaaf idee om er een boekje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat beeldig Martine! Mooi papier ik zie het bij Plony ook voorbij komen, maar hou me zelf in het nog niet te kopen, eerst even door mijn papier voorraad heen raken, hihi Geweldig het hobbyhouse plaatje en heel mooi dat je het note blokje ook beplakt hebt met het prachtige papier! schitterende creatie!
    Geniet ook van de laatste mooie dagen....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt het boekje heel mooi gepimpt, mooi papier(ik heb ook een paar blokjes) en alles mooi aangekleed,
    Fijn weekend
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig geheel Martine!!
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...