achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 3 maart 2019

Maart

Een hele fijne Zondagmorgen lieve allemaal
En ja inderdaad we zijn al Maart
Ongelooflijk hoe dat het voorjaar weer voorbij vliegt
En zeker met het heerlijke weer dat we gehad hebben verleden week
Jammer voor de kindjes dat het een natte krokusverlof wordt
Kaartje dat ik laat zien is terug in vintagestijl 
Dat is eigenlijk echt mijn ding 



De basiskaart is een rechte kaart in Kraft cardstock
Zoals je kan zien heb ik weer allerlei spulletjes erop verwerkt
En natuurlijk het mooie chipboard van wycinanka en scrapiniec
De foto van het meisje komt van internet
Papier is uit een blok van Joy
Klik op de foto om te vergroten
Lieve blogdinnetjes , ik wens jullie nog een hele fijne Zondag 
Geniet met alles wat je gaat doen
Ik ben uitgenodigd op een verjaardagsfeestje
Tot later of tot blogs





6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Martine! Heel leuk die vlinder van lint!
    Fijne zondag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart de kleuren zijn ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje! En wat leuk gedaan die vlinder!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een echte Martine kaart en zoals altijd prachtig en mooi gedecoreerd. Twee vlinders op elkaar, 1 van lint, je moet er maar op komen, heel mooi gedaan!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Martine. En de gele hoed spring er zo mooi uit. Je hebt alles perfect gecombineerd. Een topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...