achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

dinsdag 4 juni 2019

Lovely Moments

Hallo BlogDinnetje hele fijne Dinsdagnamiddag
Vandaag wil ik jullie graag een kaartje laten zien
Die ik gemaakt heb uit de stansblok Lovely Moments 
Van Studio Light , heel leuk als je vlug een kaartje wil maken 
Heb er ook een paar andere spulletjes aan toegevoegd
Klik op de foto om te vergoten



Zoals je kan zien op de foto heb ik er mijn eigen draai aan gegeven
Ook wat bloemen , lint, parelsteentjes, chipboard, en kant aan toegevoegd
De vlinder komt uit een pakketje van Action
Groen papier is uit de blok van And Remember van Craft O Clock


Lieve allemaal ik wens jullie een hele fijne avond 
Geniet vanalles wat je gaat doen 
Tot wat later 






6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk romantisch kaartje, mooi gedaan, Martine!
    Jij ook een fijne avond, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een lieftallige romantische kaart gemaakt Martine. Dit is toch een klein cadeautje als je die kaart mag ontvangen. Ik vind hem heel mooi. Fijne avond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zomers kaartje Martine, mooie kleuren en heel leuk gedecoreerd.
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend en ik vind het een beetje en Engelse uitstraling hebben. Heel romantisch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie,romantische kaart Martine, ben er heel blij mee, dat ik deze van jou mocht ontvangen, dankjewel,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...