achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

maandag 19 augustus 2019

Happy Birthday

Hele goeie namiddag Blogvriendinnen
Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog wat gepost had
Het gaat een beetje op en af met de gezondheid
Soms zit mij hoofd wel vol inspiratie
Maar het lichaam wilt dan niet mee
En ook een vakantiestop genomen
Hier is dan mijn kaartje dat ik jullie wil laten zien



De spulletjes die ik erop verwerkt heb
Bloemen , kant , parelstenen, chipboard , bedel
Tekstjes zijn van Studio Light
Foto van internet
Randmal van Joy 
Go kreate stansmal
Papier is van craft o clock

Lieve bloggertjes nog een fijne dag verder 
Geniet met alles wat je gaat ondernemen 
Tot later eens of tot blogs




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Martine! Leuk weer een kaartje van je te zien.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldje weer Martine. Een lief plaatje en je kaart is opgewerkt in mooie kleurtjes. Prachtig kant en mooie randstans heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintage kaart Martine. Perfect en mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je gemaakt! EN wat naar dat het niet zo wil. Kalm aan dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele zomerse en frisse kaart, Martine, en afgewerkt tot in de puntjes.
    En de gezondheid gaat voor, luisteren naar je lichaam.
    Groetjes en een leuk weekend
    Nathalie en Lieve

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...