achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

maandag 27 januari 2020

Huwelijksverjaardag Dochter

Hallo hele fijne Maandagnamiddag allemaal
Gisteren was het de huwelijksverjaardag van mijn dochter en schoonzoon
En ik wilde jullie graag de creatie laten zien
Die ik voor hun beiden had gemaakt
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden


Dit was de wekker die ik gekocht had



En hier zie je op de foto wat ik ervan gemaakt heb
Binnenkant bewerkt met gesso en kant, foto , tekst love you , chipboard
Buitenkant ook bewerkt met gesso , kant bloemen , veren , chipboard
Parelsteentjes , voile lint



Hier zie je binnenin de andere kant van de tekst

Kan je vertellen dat ze er heel blij mee waren 
Lieve blogdinnetjes ik wens jullie nog een fijne avond 
Maak het gezellig en knus
Tot een beetje later




8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je voor het huwelijksjubileum van je dochter en schoonzoon gemaakt. Ook erg leuk dat zij er heel blij mee zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gekochte wekker is niet meer te herkennen, wat heb je hem prachtig "aangekleed".
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig … dit is een Toppertje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige wekker heb je gepimpt. Kan me voorstellen dat ze dit mooi vonden.Heb er zelf ook twee gemaakt ,maar dan heel anders.Dit is een top creatie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit is genieten Martine, ik kom ogen tekort! Vind je kleuren prachtig misschien doen ze er nog wel een foto van hun zelf in!
    Wat een pronkstuk hebben ze gekregen van Mama Martine, toppertje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat heb je dat mooi gedaan, Martine.
    Geen wonder dat ze er blij mee waren, hij is echt prachtig.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Leuk om dit in de wekker te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintage wekker heb je ervan gemaakt. Wat een leuk idee . Het paar is er vast heel blij mee! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...