achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 15 januari 2020

Vintagekaartje

Hallo Lieve blogdinnetjes
Wat is het vandaag weer een natte en winderige dag
Voor mij mag het zonnetje schijnen en wat vriezen 
Maar we moeten nemen zoals het komt
Gisteren was Gerie Jarig
En dit is het kaartje dat ik voor haar had gemaakt
Ik hou enorm van Vintagekaartjes maken 
En ik weet dat ze die ook graag ziet
De foto is een oude postkaart van begin de jaren 1900
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ?
Klik op de foto om te vergroten



 De basiskaart is een rechte cardstock kaart met staander
 Papier komt uit een blok van First Edition
 Op de kaart heb ik bloemen verwerkt, chipboard ,lint , kant
 Medaillons, hartjes en vlinder

 Lieve Dinnetjes bedankt voor de fijne reacties op mijn vorige kaart
Altijd fijn om te lezen
Nog een fijne en gezellige avond allemaal 
Tot een volgende keer of tot blogs






9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met kantjes en bloemetjes en de hoofdkleur roze, Die gaat Gerie vast heel mooi vinden. Het plaatje is ook heel leuk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat een mooie vintagekaart heb je voor Gerie gemaakt. Ik weet dat ze dat mooi vindt, maar ik ben zelf zo slecht in vintagekaartjes maken, dat ik haar er eentje heb gestuurd in mijn eigen stijl. Ach, die zal ze vast ook leuk vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je al gemaild hoe beeldig deze kaart is en ja wat kunnen wij genieten van elkaars vintage kaarten hè! Een dikke merci voor deze beauty Martine!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vintage kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer leuk bezig met prachtige vintage kaarten Martine. Je kan ze zo prachtug samenstellen. Echte toppers,deze en die van het bericht hieronder. Echt genieten op je blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest. Zoals altijd weer vol mooie details.
    Geef mij ook maar winter hoor. Dit weer is heel onnatuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vintage kaart Martin! heel veel moois te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Martine!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, Martine.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...