achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 4 maart 2020

Negentig jaar

Hallo allemaal fijne Woensdag namiddag
Wat gaat de tijd toch rap we zijn al Maart
Laat de lente en de Zon  maar komen na al die natte en winderige dagen
Vandaag laat ik een kaartje zien die ik gemaakt heb voor een jarige dame
Met 90 Lente's
Klik op de foto om te vergroten


De basiskaart is een rechte cardstock kaart
Papier is van studio light
Houten letters
Glitter diamond
Bloemen , kant, strikje, hartjes en parelsteentjes
Chipboard
Foto komt van interenet
Tekst Wat a Lovely Day
Lieve Blogdinnetjes ik wens jullie nog een fijne avond allemaal
En Dankjewel voor je bezoekje








1 opmerking:

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...