achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 25 januari 2023

Vintage Doosje

Goede Woensdag morgen allemaal
Hier al terug met een nieuwe post 
Buiten is het koud 
Dus ons maar binnen gezellig bezig houden met knutselen
Vandaag laat ik jullie een doosje zien die ik gemaakt 
Heb voor mijn dochter haar huwelijksverjaardag




Zoals je kan zien heb ik het doosje met allerlei spulletjes bewerkt
zoals kant en chipboard...... enzo verder
Ook had ik er lekkers ingestoken
Ik wens jullie nog een leuke dag 
Ik ga  zeker nog knutselen vandaag









 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig doosje voor het paar Martine, heel lieve uitstraling!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...