achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

dinsdag 7 februari 2023

Sweet Love

Goede morgen allemaal
Wat is het koud  deze morgen en mistig
Hoop dat straks de zon erdoor zal komen 
Gisterennamiddag was het zalig in het zonnetje 



Ditmaal een kaartje gemaakt met een foto
Die mij doet denken aan mijn hartsvriendin Cleotje
Wat mis ik haar zo mijn lieve Meisje
Het kaartje heb ik voor mijn zelf gemaakt 
Zo kan ik er telkens weer van genieten 
Lieve allemaal een fijne Dinsdag verder 
Tot wat later



1 opmerking:

  1. Ach ja, natuurlijk moet je aan haar denken Martine. Je hebt een prachtige kaart gemaakt en groot gelijk om hem zelf te houden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...