achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zondag 20 januari 2019

Kerstklokjes

Hallo allemaal hele fijne Zondagnamiddag
Eindelijk weer terug in blogland
Na een tijdje afwezig te zijn geweest wegens gezondheidsproblemen
Maar het gaat alweer een heel stuk beter
Met wat ups en downs maar alles moet zijn tijd hebben
Ik had nog een paar kerstkaartjes liggen van verleden Kerst
Die ik jullie graag wilde laten zien



 Het zijn 2 dezelfde kaartje maar een andere uitstraling
 Klik op de foto om te vergroten




De klokjes heb ik overgetekend van een houten Kerstklokje en uitgeknipt
En verder versierd met Papier , kant, bloemen en allerlei spulletjes
Zoals je kan zien op de foto

Lieve blogdinnetjes geniet verder van deze koude en zonnige Zondagnamiddag
Ook een fijne week toegewenst 
Dank dat je langs kwam
Tot wat later



9 opmerkingen:

  1. Hoi Martine wat super fijn je hier weer terug te zien!! Fijn dat het de goede kant met je op gaat. De kerstklokken van afgelopen kerst zijn geweldig mooi!!
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig Martine en je kralen hangertjes maak je zo mooi met een belletje er onder aan. Allebei de kleuren zijn heel mooi en hebben een hele mooie sfeer!!! Dankjewel voor je mail en pas maar goed op jezelf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook hier op je blogje kom ik even langs...
    Wat een prachtige kerstklokjes heb je gemaakt. Het zijn pareltjes om te zien. Fijn dat je weer wat aan het opknappen bent.
    Wij hebben vanmorgen een lange wandeling door de bossen en over de heide gemaakt. Prachtig nu alles wit is van de vorst. Doe rustig aan Martine en geniet maar van de kleine dingen.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh …… die klokjes zijn super leuk! Fijn om weer wat van je te zien.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik had je al gemist! Fijn dat je merkt dat je gezondheid de hoede kant op gaat. Je klokjes zijn supermooi! Ik heb geniten vandaag van het weer, 5 kilometer gewandeld en 5 kilometer gefietst (verder een grote opruiming in mijn knutselkamertje gehouden...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent Martine. Had je mooie creaties ook al gemist. Maar je laat ons nu alweer twee geweldige creaties zien. Top. Ga zo door. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om weer zo'n prachtige kaarten van je te zien! Het is een heel leuk model! Gelukkig dat het de goede kant op gaat!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat we hier weer je mooie kaarten kunnen bewonderen! Hopelijk gaat alles nu goed/beter met je!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...