achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

dinsdag 22 januari 2019

Verjaarsdagkaart Gerie

Hallo lieve blogdinnetjes allemaal
Hier al terug met een nieuwe post
Heeft het bij jullie ook gesneeuwd
Hier ligt alles mooi wit onder een laagje sneeuw
Het is leuk en mooi maar niet zo fijn als je de baan op moet
Maar we zijn winter en in de koudste maanden van het jaar
Vandaag laat ik het kaartje zien die ik gemaakt had 
Voor Gerie haar verjaardag



De frame van de kaart is gemaakt met een go kreate stansmal
Foto is van Pion
Papier is van Mintay
Ribbelkarton
Bloemen , besjes Kant , lint, parel
Scrapiniec chipboard en houten swirl en hartjes


Lieve blogdinnetjes ik wens jullie een hele fijne en gezellige avond toe
Hartelijk Dank voor je bezoekje
Tot wat later 





13 opmerkingen:

  1. Mooi nostalgisch kaartje Martine.
    Hier ligt het ook wit, mooi als je niet er door moet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor Gerie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor Gerie gemaakt Martine.
    Prachtig in deze mint-tinten. Ook de bloementoef is een mooie eye-cather.
    Prachtig die sneeuw hè.. Ik moest vanmorgen naar de tandarts en vanavond heb ik dienst, dus moest ik er weer doorheen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart voor Gerie, een echte Martine kaart.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vintagekaart heb je gemaakt voor de jarige Gerie, zij boft maar om zo'n mooie kaart op de deurmat of in de brievenbus te vinden.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt me hartstikke verwend met deze bjoetie Martine en ook hier nog even reageren hoor, een zelfgemaakte kaart ontvangen blijft een feest...dankjewel!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SCHITTERENDE verjaardagskaart Martine heb je voor Gerie gemaakt...zo mooi in deze vintagestijl

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en weet zeker dat Gerie hem ook prachtig vind.
    Mooie kleur en een mooie bloemen toef.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaart voor Gerie!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Martine en zoals ik lees is Gerie er heel blij mee! Volg je blog nu ook en heb zelf een nieuw blog waar ik nog wel het een en ander moet uitvogelen.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart voor Gerie gemaakt,Martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt werkelijk een beeld van een vintage kaart gemaakt Martine. Ik denk dat Gerie hier echt mee in haar sas was. Complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...