achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 26 januari 2019

Dromenvanger

Hallo allemaal een hele fijne Zaterdagnamiddag
Vandaag is het mijn dochter en schoonzoon hun huwelijksverjaardag
En in plaats van een kaart heb ik een dromenvanger gemaakt voor hun  
De dromenvanger is een pakketje en gekocht hier
Klik op de foto om te vergroten




Je kan niet goed zien op de foto dat ik de cirkel bewerkt heb met kant
De foto van het koppeltje komt van internet , 
Mijn dochter was er heel blij mee
Hij heeft al een plaatsje gekregen in huis


Lieve allemaal , ik wens jullie nog een heel fijn weekend 
Geniet met wat je gaat doen
Dank voor je bezoekje en fijne reactie 
Tot blogs







9 opmerkingen:

  1. Heel mooi je dromenvanger Martine en kan me voorstellen dat je dochter en schoonzoon het prachtig vinden en en een leuk plekje hebben gevonden hiervoor!

    Fijn weekend, groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even Martine want heb een vraag aan jou, zou je op mijn blog willen kijken en mij laten weten wat ik fout doe.
    Als ik een kaart plaats komt ie niet in beeld, alleen te zien als je rechts op lezen drukt, dan zie je de kaart en tekst wel, maar waar die hoort te staan, in het grootste gedeelte van de blog, daar zie ik de kaart niet staan. Ben urenlang met mijn blog aan de gang geweest maar het allerlaatste deeltje waar ik niet uitkom daar heb ik goed advies voor nodig.

    Als ik er samen met jou uitkom, krijg je van mij een zelfgemaakte kaart.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi. Je hebt er weer veel werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zeg! Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee waren.
    Fijne zondag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige dromenvanger heb je gemaakt voor je dochter en schoonzoon. Helemaal mooi voor een huwelijksverjaardag...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige dromenvanger Martin voor je dochter!
    Heel mooie details, wat een leuk idee.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op Facebook was ik al heel enthousiast maar hier kan ik hem wat beter bewonderen. Wat een kunstwerkje Martine, ik ben er helemaal weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...