achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

donderdag 24 januari 2019

twee kaartjes met hondjes

Hallo lieve bloggertjes allemaal
Met die winterse temperaturen is het fijn om te knutselen
En heb ook de smaak weer te pakken 
Wat is het toch fijn om je ideeën uit te werken  op je kaartjes en creaties
Deze keer heb ik twee kaartjes gemaakt met een hondje op de foto



De frame van deze kaart is gemaakt met een go kreate stansmal
Papier is van Mintay
Ribbelkarton, chipboard, houten hartjes , kant en lint, 
Bloemen , roosjes en parelsteentjes
Foto komt van internet



Deze frame is een rechte kaart
Foto komt van internet
Houten vogelkooi met vogel , hartjes , letters, en vlinder
Bloemen
Tekst Joy

Lieve blogdinnetjes Dank voor de fijne reacties op Gerie haar kaartje
Ik kom zeker ook eens jullie mooie creaties bewonderen
hele fijne namiddag







7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Martine ! Zo lief met de hondjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kaartjes! Die hondjes zijn erg schattig.
    Het kader om je foto vind ik ook super.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, heel lief.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martine,

    Wat een schattige honden en ook zo mooi gemaakt!
    Leuk dat je mij gaat volgen, dankjewel.

    Met mijn blog wil het niet zo lukken,dat heb je vast wel gezien want zoals het er nu uitziet is niet de bedoeling.
    Gisteren ben ik er een hele poos mee bezig geweest, zelfs de teksten die ik had gemaakt zijn verdwenen, maar goed, hoop dat ik eruit kan komen.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Martine en ik vind die afbeeldingen heel lief!
    Het is inderdaad heerlijk weer om te knutselen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei erg leuke kaartje Martine. De bovenste is wel een toppertje! En wat is het heerlijk om met dit weer lekker binnen te zitten knutselen! Heb ik gisteren ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk als je tijd en inspiratie hebt. Dan gaat het maken als vanzelf. Ze zijn weer leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...