achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 17 februari 2021

Taart van Doosjes

Hele fijne Woensdagnamiddag
Wat is het zalig weer buiten om te gaan wandelen 
Daarstraks heb ik met Cleo gaan wandelen
Wat een verschil met vorige week 
En ze beloven voor volgende week Lente temperaturen 
Genieten maar als je kan van de buitenlucht
Toch wat geknutseld , taart van doosjes gemaakt
Pakket gekocht bij scrapunlimited en alles bewerkt naar eigen goesting
Leuk om te maken 


Zoals ik ik al verteld heb hier boven 
Was dit een pakketje die ik gekocht waar de spulletjes erin zitten 
Heb wel ook spulletjes van mij zelf toegevoegd

Wens jullie nog een fijne namiddag en gezellige avond 



3 opmerkingen:

  1. Ohhh Martine wat een beauty heb je ervan gemaakt! Echt weer schitterend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine,
    Gister ook een reactie achter gelaten maar is niet te zien?
    Je doosjes taart is heel tof en heel chique, prachtig gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....wat MOOI gedaan Martine.....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...