achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

zaterdag 20 februari 2021

Fijne Dag

Hallo hele fijne Zaterdagavond
Vandaag laat ik een verjaarsdagkaartje zien 
Die ik gemaakt had voor Gerie
Ze is intussen al een paar weken ouder geworden hihihi

zoals je kan zien op de foto
Heb ik een rechte kaart gemaakt met staandertje
Ik heb allerlei spulletjes gebruikt zoals bloemen,chipboard .....enzo verder
De foto komt van internet
wens jullie nog een fijne aangename Zaterdagavond 
Slaapwel straks en voor morgen een zonnige Zondag




 

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Martine,
    Ik werd weer heel erg verwend met dit prachtige kaartje van jou op mijn verjaardag en alle kerst en verjaardagskaartjes daar geniet ik iedere dag van en hangen aan mijn kippengaas schilderij van 1.20x60cm. Het is een beeldige kaart!!!
    Hele fijne zondag vandaag,
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, er is zoveel op te zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor Gerie gemaakt. Superleuke afwerking met de bloemen. Het is precies waar ze van houdt.Een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een prachtige kaart heb je gemaakt Martine!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...