achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

vrijdag 5 maart 2021

Mijn jarige hartsvriendin

Hele fijne zonnige vrijdagnamiddag


Dit is dan mijn  jarige hartsvriendin
Mijn hondje Cleo
Ze wordt 13 jaar en ik wilde haar eens in de bloemetjes zetten
Wordt al een oude Madame
De foto is van Cleo zelf
Heb ook een borduurring bewerkt met gesso en kant
Verder heb ik een go kreate stansmal gebruikt
Houten hartjes en swirl, bloemen , chipboard.....enzo verder
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend
Geniet ervan elk op zijn eigen manier




 

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattige creatie.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige creatie.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met de elfde verjaardag van Cleo. Ze is al een oude dame Martine, en terecht dat je haar vandaag in de bloemetjes zet.
    Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt. Leuk die borduurring en ook de kleine tekstjes maken het helemaal af. Ik wens je nog een fijne avond en een mooi weekend!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie is het geworden met je lieve hondje Cleo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt met je lieve hondje Cleo.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al 13 jaar, dan mag ze inderdaad in de bloemetjes gezet worden Martine. Je hebt die borduurring mooi gedecoreerd, dit verdient een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martine,
    wat een supermooie creatie voor Cleo. Volgens mij worden kleine honden ouder dan grote, maar dan is 11 al een respectabele leeftijd! Het is sowieso een heel mooi aandenken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...