achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 23 februari 2022

Nostalgie

Allemaal een hele fijne namiddag

wat is het lang geleden dat ik hier nog een kaartje heb geplaatst
Maar toch weer wat zin  gekregen 
En zoals je kan zien is het weer een nostalgie kaartje geworden
Ik hou van allerlei kaartjes maar mijn voorkeur gaat naar vintagekaarten
Dit is hij dan geworden


Zoals je kan zien op de foto
Heb ik weer mijn favoriete stansmal gebruikt
De Go Kreate stansmal
Papier komt uit een Studio light papierblok
Foto komt van internet
Verder allerlei spulletjes op de kaart verwerkt 
Waaronder het mooie Snip Art chipboard
Was heel leuk om na lange tijd hier weer te zijn 
Hele fijne namiddag toegewenst !
lieve groetjes en tot een volgende keer













2 opmerkingen:

  1. Gezellig je hier weer te zien Martine en je kaart is een beauty. Mooi blijven die vintage kaarten vind ik en je hebt mooie materialen gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke vintage kaart.
    leuk dat je er weer een beetje zin in krijg.
    Meteen weer met een mooie kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...