achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

vrijdag 30 december 2022


Kersthangertje

Hallo goede avond allemaal 
Een tijd geleden dat ik hier nog wat gepost heb 
Sinds september op Pensioen gegaan
Terug wat meer tijd gevonden voor mijn Hobby
Eigenlijk was het een hele tijd geleden dat ik nog kaartjes gemaakt had
Voor Kerst had ik toch een Hangertje gemaakt voor Gerie
En ik ga zeker weer verder doen met kaartjes maken
Al brei en haak ik veel , De microbe terug te pakken
Om kaartjes te maken, zeker in vintage stijl
Dit is het hangertje


Een houten tag bewerkt met allerlei spulletjes 
Foto komt van internet
Zo lieve vrienden ik wens jullie een goed eindjaar
En de Allerbeste wensen voor 2023
Een goeie gezondheid en veel creatieve inspiratie




 

 

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig hangertje voor Gerie gemaakt. Fijn da5 je meer tijd voor het maken van kaarten hebt. Je maakt altijd boven due juweeltjes. Ik ben nu voor de verjaardag voor Gerie bezig wat eerst niet zo goed wilde lukken ik heb nu iets gemaakt waar ik tevreden mee ben… ik wens je een goede jaarwisseling en de de allerbeste wensen voor 2023. Hopelijk zien we regelmatig een kaart van je. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om een blogpost van je te zien Martine! Het hangertje is beeldig, dat had ik je al gemaild 😊 en daar zal ik ook na de kerst zeker van blijven genieten! Hele goede jaarwisseling en een goed maar vooral gezond 2023!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kersthanger in vintage stijl Martine. Fijn dat je nu met pensioen bent en meer tijd voor hobbies hebt.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...